Avlägger en liten visit

Tillbaka. För nu. Och oj vad det har hänt grejer sen sist.



Kalmar FF har vunnit en match, igen. Haleluja.

Sverige har fått ett rasistiskt parti riksdagen, och domedagen är därför i antågande. Får hoppas att alliansen får majoritet efter sluträkningen imorgon. Det bästa av de två sämsta alternativen, liksom.
Vem vare som rösta på SD? Vem vare!?

På grund av föregående punkts faktum så har jag nu börjat kolla på hus i Spanien. Solkusten ska vara fint har jag hört. Nu saknas bara pengarna.

Har sprungit med Johannes. Vi ägde ännu mer än förra gången. Like it.

Shno kommer hem på torsdag, tror jag. Denna gången ska det bli ett möte. Punkt.

Ett nytt sorts te finns numera i min ägo. Det luktar jul. Och smakar jul. Blir lite sugen på jul. Det är snart jul.

Har besökt arbetsförmedlingen. Jag och ett gäng 91:or satt och lyssnade på en bladdertant som i förväg varnade för att hon kunde vara lite väl bladdrig. Det stämde. Fixade även a-kassegrejen, så nu är det bara 90 dagar kvar tills jag får mina 4,50kr. Tack, Reinfeldt.

Om exakt en vecka så är det bara 1 dag kvar tills vi åker till kreta.

Ska bli bättre på att blogga. Ska hitta ett forum där man kan ladda upp bilder via iphone. Och såklart skriva inlägg. Är ju inte världens smidigaste att blogga via blogg.se på iphone, direkt.

Ska cykla och låna en bok av August Strindberg imorgon.




Tack så länge!

Ring inte mig, jag ringer er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0