Bodström in my heart

Jaha. Sen sist har jag varit inne i stan och lyssnat på Thomas Bodström. Gick fram till pojken, och han sa något om min sosse-pin, och sen frågade han om jag ville ha en ros. Självklart ville jag det. Var en lokal politiker som försöke ge mig en ros innan Bodström, men se, det gick jag inte på! Om en av sossarnas största namn är i stan så ska jag ju självklart få en ros just av honom. Det är jag värd.

Tänkte ju ta lite bilder med min kamera också, men icke! Batterierna tog slut precis när jag skulle ta. Härligt att jag har batterier när jag tar blider på mina förbaskade trettonfikor och mitt förbannade te, men inte när jag står och pratar med kända politiker. Suck..



Efter hans tal så cyklade jag hem och bytte om till springkläder. Cyklade vidare till Svinö, och sprang sedan TVÅ VARV, dvs 6km! Herrejesus. Men jag gav mig fan på det, och jag klarade det. Är dock död och helt utpumpad nu.



Nu har jag precis tömt och uppdaterat min iphone, så här kommer lite bilder.


Åt på stan med Johannes för ett tag sen.


Frukost på IKEA.


Thomas Bodström valtalar.


Sosserosen jag fick av Thomas.



Nu blir det paj!

dj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0