Dagens punktering

Nu är det dags för lite gammal hederlig punktering.


- Klockan 10.30 talar Mona Sahlin live på Aftonbladet.se. Inte missa.

- Vid 11.30 ska jag bege mig till Kvasten inne i stan för att lyssna på Thomas Bodström.

- Igår blev en massagestol stulen i ett vindsförråd på Adelgatan. Hemskt, såklart, men kan inte sluta tänka på varför dom inte tog lite av vår gamla skit också.

- Gårkvällen var hur trevlig som helst, och då var det ju bra att vi redan igår började spåna på lite fler trevligheter. Kvällen började i vårt nya kök, och fortsatte sedan i mitt rum med pizza och bubbel. Sen gick vi den långa vägen över till Lilla Andreas, och bjöds på diverse gottigheter. Efter ett tag dök även Anna-Karin upp, vilket gjorde att det var fulltagligt i båda lägren. Hela syskonskaran Jonsson, och hela syskonskaran Johansson var där. Det är inte ofta det händer.

- I eftermiddag ska jag ge mig på löpningen igen. Har fortfarande strama, träningsvärkande muskler sen sist, men bästa botemedlet mot träningsvärk är ju träning, så jag gör ett försök. Sen ikväll ska jag dra med mig Stora Andreas och rösta. Börjar ju snart bli försent. Jag själv ska dock rösta på valdagen. Det är något speciellt med att rösta på valdagen på sitt riktiga valställe. Sen blir det att laga mat samtidigt som ett öga kommer hållas på Sveriges VM-kvalmatch mot Danmark. Utöver detta så kanske Johannes skulle titta förbi också. Inte helt fel, det heller!

- Nu har ni fått lite av dagens punkter, och det var väl roligt? Jag tror dock inte att det kommer hända igen. Punkterna alltså. Det var inte riktigt min stil.

- Faktiskt.


- dj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0