Flundror undrar

Undra sa flundran om det finns något härligare ljud än ljudet från en diskmaskin? Svaret är såklart nej. Man riktigt hör hur skiten tvättas bort UTAN ATT MAN RÖR ETT FINGER! Oh, jag blir helt upphetsad. Diskmaskin är en mänsklig rättighet.


Om ni undrar hör löpningen gick igår så kan jag berätta att det gick över förväntan. Vi bestämde oss innan vi startade att vi skulle springa hela rundan utan att stanna eller gå, och det lyckades vi med. Efter målgång var vi stoltare än stoltast. I vår glädjeiver så bestämde vi även att detta ska ske två gånger i veckan frånochmed nu. Vet faktiskt inte riktigt vad vi tänkte med just då. Vi måste varit höga på den friska luften eller nåt.

Förresten! När vi sprang i skogen så hann jag se två vilda djur; en räv och en ekorre. Värsta djurparken ju. Nästa gång kommer jag säkert bli överfallen av en älg.


Ikväll blir det pizzaafton, invigning av det nya köket, och sen fotboll på fatabursvägen. Kan bli riktigt trevligt detta!



dj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0