Kischen bestämmer, trots allt


Kischen fick ligga i blomkrukan om hon lovade på hedersord att tvätta av sig jorden innan hon gick in. Kischen svor därför på kattguden att ingen jord skulle följa med henne in.




Det blev några timmar i solen.



Denke älskar sol! Så bra då att solsemesterresa är bokad!



Klockan 12 har jag tvättid, och i eftermiddag ska vi till Hult en stund. Måste dock hem till fotbollen ikväll. Vill se Sverige krossa San Marino. Eller ja, vinna åtminstone. Nya kanalen TV10 är nu därför upphittad och installerad. Jag älskar att jag är så teknisk. Är nog dock ensam om att tycka att jag är det..


dj.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Vart ska ni se matchen ? :D

2010-09-07 @ 15:20:04
URL: http://twitter.com/iseeucoco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0