Kök och sol

Kökets renoveringsfas ett är nu klar. Så hiskeligt skönt att kunna lägga in gafflar och knivar i lådor, att kunna ta en tallrik från skåpet, och att kunna stuva undan alla köksgrejer igen. Prisa Jesus, tillomed. Dock så har vi fortfarande inget vatten, ingen diskmaskin, och inga eluttag till micro och dylikt. Elen kommer dock på måndag, och vatten osv så fort som möjligt. Sen kan man leva ett normalt liv igen. Prisa Jesus OCH hans lärjungar.



En liten tjuvtitt.


Diskmaskin i hålet, nytt golv, och lite annat fix är ju kvar.





Innergården bredvid våran imorse klockan 08. Granngården alltså. Där är det sol och lä från morgon till kväll. Läste ut en bok där idag, och spelade Angry Birds tills jag fick ont i ögonen. Nu känner jag mig lite solbränd i kinderna, men det är inget som syns. Känslan av solbränna räcker dock långt för mig.



Ikväll kommer Lilla Andreas och kollar på fotbollen med oss. Vi bytte ju division 6 mot EM-kval. Ett hyfsat bra byte, haha.


dj.


Kommentarer
Postat av: Annica

Vad fint det blev:D

2010-09-03 @ 15:14:53
Postat av: Anonym

Snyggt kök!

2010-09-03 @ 18:56:55
URL: http://mynameispippa.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

Jag måste ta en snabbtitt eller en långtitt snarare på köket. Blir det Pizza hos er på torsdag eller var de ngn som inte kunde? :D

2010-09-06 @ 22:22:37
URL: http://twitter.com/iseeucoco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0