När Johannes ringer

RING!! RING!!!



- Tjabba!

- Hej. Jag hatar dig.

- Vi ska ut och springa... HAHAHAHHAHHA

- HAHAHAHHAHHA

- Har du sett vädret...? HAHAHAHHAHHA

- HAHAHAHHAHA

- Vi kommer dö.

- Jag hatar dig.

- Ses sen!

- Hejdå!

- Hejdå!




Det regnar och mina skor är för små. Dricker te för att lösa upp allt slem som kommer uppenbara sig iochmed "löpningen". Man ska vara förberedd. Det har jag läst i en bok.

Scenariot som målas upp i mitt huvud är dock följande; Vi åker till Värsnäs. Sitter i bilen helt tysta. Har ångest. Går ut och läser på skylten att slingan är 2,5km. Får en skrattattack. Tar oss samman och börjar springa. I 200m. Sen tittar vi på varandra och har dödsblicken i ögonen (SKRATTAR DOCK PÅ INSIDAN!) Funderar på om vi ska gå slingan istället. Vänder oss om och går tillbaka dom 200 meterna. Sätter oss i bilen och eftersvettas. Åker till McDonalds och beställer 7 cheeseburgare i Driven.
Någon som sätter emot?

Jag ska dock göra allt i min makt för att detta icke ska ske. Känner mig visserligen ganska maktlös..


dj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0