Vandraren har ingenstans att gå

Ännu en vandrande dag på stan är nu till ända. Trots att jag var iväg från halv åtta till halv ett så fick jag inte mycket gjort. Stötte dock på Ankis utanför Linnéuniversitetet! Såg någon som liknade henne på långt håll. Kom närmare och tänkte att det nog sjutton är Ankis. Kom riktigt nära och bestämde mig för att det inte var Ankis. Sen när jag stod 1m ifrån henne så såg jag ju att det var hon. Var skoj att se henne igen. Hon hade kaffepaus, och skulle sedan hålla ett anförande på nästa lektion. Just då var jag glad att jag inte pluggar. Anföranden är faktiskt ganska hemska saker. Vi bestämde att vi skulle locka ner Shno till Kalmar ganska snart, och ses alla tre. Hoppas det kan bli av!




Har på min lilla vandring idag försökt att se Kalmar med objektiva ögon, och jisses vad mycket fint man har sett. Allt vatten tillsammans med ringmuren gör faktiskt stan riktigt fint.




Kalmars snyggaste valaffisch! Jag tror att jag är lite kär i Lena (3:e fr h)...




Bara för att visa min otroliga vandring.



I eftermiddag kommer Johannes hit, och då ska vi käka något gott! Sen ikväll ska jag försöka se lite på debatten, annars blir det väl film eller Stefan och Krister på tv4. Bra vilket som.


dj.

Kommentarer
Postat av: johannes

jaha, då vet man ju vem man inte kan lita på!

Du som lovade mig att vi inte skulle se på debatten!

2010-09-03 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0